piątek, 27 marca 2015

Woda zdrowia doda

Wprowadziłam do swojej diety nowy element. No, może nie całkiem nowy, albowiem stosowałam go nieco wcześniej jednak nie przywiązywałam do tego aż tak wielkiej wagi. Co wiec zamierzam Obic? To proste – pic wodę! Wodę w dużych ilościach. Jednak teraz kiedy żyję jeszcze aktywniej i faktycznie wzięłam się mocno za siebie, za swoje ciało, oraz samopoczucie na pewno będę starać się pić wodę w bardzo dużych ilościach. Okazuje się bowiem, ze powinno się pić co najmniej 2 lity wody w ciągu doby. Warto to robić, albowiem oczyszcza ona nasz organizm ze wszelkich toksyn, jakie w nim zalegają a dodatkowo wspomaga proces odchudzania. Na pewno więc warto sięgnąć po wodę i ja mam właśnie taki zamiar. Zaczynam od dziś! 

2 komentarze:

  1. Hey nie chce być nie miła pewnie to pomyłka tym bardziej że napisałyśmy trochę inne posty jednak tytuł i obrazek z google się zgadza. Ja poprzedni post też pisałam o wodzie! Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też staram się pić wodę.
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń