środa, 18 marca 2015

Stres nie był potrzebny

Okazało się, ze wcale mój stres nie był potrzebny. Przeciwnie pierwszy dzień na siłowni mogę zaliczy do naprawdę bardzo udanych. Trener jaki prowadził zajęcia i dawał wskazówki- na piątkę z plusem, ludzie fajni – ogólnie miła i przyjazna atmosfera. Zawarłam szereg nowych znajomości a ćwiczenia wykonywałam z prawdziwa przyjemnością. Owszem czuje się teraz trochę zmęczona, ale z czasem moja kondycja będzie coraz lepsza a tym samym ćwiczenia nie będą już tak bardzo męczące. Myślę ze ćwiczenia na siłowni to sport w sam raz dla mnie. Na pewno już więcej nie muszę się stresować. 

3 komentarze:

  1. Pierwszy raz na siłowni może być stresujący, ale przeważnie ludzie przychodzą tam ćwiczyć i nikt nie zwraca na ciebie uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niepotrzebnie się stresowałaś on nie był potrzebny.
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń