czwartek, 26 lutego 2015

Popracować nad sylwetka

Jak już wspomniałam chce trochę popracować nad swoja sylwetka, w tym celu zapisałam się na siłownie i mam zamiar aktywnie ćwiczyć. Myślę, że warto, bo dzięki temu popracuje nie tylko nad ciałem i sylwetka ale także zadbam o kondycje i zdrowie. Jednak muszę przyznać ze nieco się stresuje, boje się złośliwych spojrzeń osób doświadczonych, bo wszak jestem tylko amatorka i dopiero zaczynam. Jednak sama sobie zaczynam gratulować, ze chce przezwyciężyć strach i wykupiłam karnet. Czuje tez zapał uczestniczenia w zajęciach i mam nadzieje, ze nie osłabię on a przeciwnie z każdym kolejnym dniem będę czuła się na siłowni lepiej i coraz chętniej będę ćwiczyć. Cóż, mam tez nadzieje, ze szybko zobaczę efekty i wyniki swoich wysiłków albowiem wszak jest to najlepszy sposób aby poprawić i wzmocnić swoja motywacje. Myślę ze podjęłam dobra decyzje i z cała pewnością nie będę jej żałować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz