sobota, 7 marca 2015

Co zabrać na siłownie

Siłownie już wt brałam, wykupiłam karnet a ze zbliża się termin rozpoczęcia pierwszych zajęć zastanawiam się co zabrać ze sobą na siłownie. Oczywiście w pierwszej kolejności muszę wybrać dobrej jakości buty sportowe, wygodne aby doskonale się mi ćwiczyło. Buty to wszak podstawa, jeśli będą źle dobrane szybko osty zmęczą się a tym samym na pewno strącę ochotę na wykonywanie jakichkolwiek ćwiczeń. Oczywiście przyda mi się także jakiś wygodny strój sportowy, a także nie mogę zapomnieć zabrać wody do picia. Powinna być niegazowana, bądź tez może wezmę napój izotoniczny. W siłowni znajduje się także prysznic, żeby po każdym treningu łatwo się można było odświeżyć. Przyda mi się wiec na pewno ręcznik i inne rzeczy niezbędne do kąpieli. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz